Estrategiak
1. HIRIGINTZA ETA LURRALDEAREN ANTOLAMENDUA |
|
![]() |
1.1. Bete beharreko lurralde-plangintzaren egituraketa |
![]() |
1.2. Lurralde-artikulazioa hiri-zeluletan
|
2. OINEZKOEN MUGIKORTASUNA |
|
![]() |
2.1. Hiri-diseinuko jardunbide egokiak |
![]() |
2.2. Oinezkoentzako ibilbideen metropoli-sarea |
3. BIZIKLETEN MUGIKORTASUNA |
|
![]() |
3.1. Txirrindularientzako ibilbideen metropoli-sarea |
![]() |
3.2. Bizikletak aparkatzeko guneen metropoli-sarea |
![]() |
3.3. Bizikleta publikoaren metropoli-sistema |
![]() |
3.4. Bizikletaren Metropoli Plan Zuzentzailea |
4. GARRAIO PUBLIKOA |
|
![]() |
4.1. EHGaren Prestazio Handiko Sarea |
![]() |
4.2. Hobekuntzak EHGaren lehiakortasunean |
![]() |
4.3. Aldirietako aparkalekuen sarea |
5. IBILGAILU PRIBATUA |
|
![]() |
5.1. Aparkamenduaren kudeaketa integrala erakarpen-guneetan |
![]() |
5.2. Ibilbideen, abiaduraren eta bide-segurtasunaren kudeaketa integrala |
![]() |
5.3. Propultsio-sistema alternatiboak |
6. ESPARRU BEREZIAK |
|
![]() |
6.1. Ikasketengatiko mugikortasuna |
![]() |
6.2. Lanarengatiko mugikortasuna |
![]() |
6.3. Erosketengatiko mugikortasuna |
7. ZEHARKAKO NEURRIAK |
|
![]() |
7.1. Mugikortasun Planaren Metropoli Bulegoa |
![]() |
7.2. Informazio- eta prestakuntza-estrategia |